2008-10-03

pms-tårar

skönt med fredag! dock är jag typ gråtfärdig :p om en vecka är det praktik och jag..vill verkligen inte!! asså på riktigt , hata hata hata. sen tänker jag på min kompis, är jävligt orolig :( åh ja måste plugga matte å engelska men jag har bestämt att detta ska bli en pluggfri dag.

Idag kom ja lite sent till skolan men dom andra två var ännu mer försenade så hade lite privatlektion i matte :p efter det hade ja uls sen sluta ja :) åt lunch i skolan med cissi och två lärare och vi pratade om lagstiftningen ang. föräldrars rätt att träffa sina barn när dom har skadat dom på ett eller annat sätt. rolig diskussion faktiskt, eller inte rolig men ah :p trevligt trevligt, fast sen började vi prata om teatern när en sög på en tjejs bröst å sen sög av en kille så ja började må illa å kunde inte äta mer. xD ja brukar faktiskt inte tappa matlusten bara sådär .. :p

Sen kom ja hem å har bara suttit vid datorn, ska nog testa rock band nu! höhö., puss

Inga kommentarer: