2008-10-10

jag sände en ängel för att vaka över dig men den kom tillbaka och sa att änglar inte vakar över varandra.

Hej fredag :)
Idag började klockan halv 10, det var skönt fast hade trååklektion. På den andra delen efter lunch låg jag typ på bordet och garva xD sedan kom eva så vi gick hem till mig.Kollade på bonde söker fru <3 hihi. sedan åkte vi 2 och viktor till ica maxi för ja skulle köpa lite frulle åså. Efter det spelade vi rockband hos mig å bakade en äcklig paj. Just nu sitter jag hos viktor för vi ska käka middag på donken, yummi!
Ikväll blire idol vad jag vet sen skulle jag typ vara med kakan, kalle å viktor fast jag vet inte hur det blir med det :p Imorgon ska jag ta en promenad och leka med min kamera om det inte regnar. Åh vad jag längtar! juste jag skrev ju inte det haha DEN KOM IDAG :D :D så fin alltså <3 Min bästa ägodel, höhö. Kan lägga upp några bilder här på bloggen imorgon.

Men nu börjar jag bli lite hungrig faktiskt.. hoppas vi ska åka snart. Aja hejdå <3

Inga kommentarer: