2008-10-02

aaah

klockan är över 23 å jag sitter å göra dessa jäävla läxor. behöver fan sova är skittrött börjar fan grina snart :p hälsa mig välkommen till skollivet! usch! å imorn börjar ja 8 igen. Men jag slutar vid elva så då ska jag faktiskt ha lite tove-tid och bara ta det lugnt för vad jag kan minnas har jag inget inplanerat imorneftermiddag. Lite senare ska vi äta middag med stora familjen så det blir det ett jävla liv här hemma. Senare hoppas jag på att hinna åka bort till Lollo och träffa lite vänner :D <3

Idag var jag iaf på step-träning vilket var väldigt kul tycker jag men blev skitsvettig! haha. juste idag fick vi (eller min bror dåra) rockband! typ som guitar hero fast vi har trummor å grejer också ^^ har inte hunnit spela än men kanske testar lite imorn =) micken verkar dock inte funkar vilket är lite synd.. jag ville ju sjunga när vi bildar band , ' should I stay or should I go?' haha :D

Nej men jag måste verkligen återgå till pluggeriet. :( kommer somna ! aja godnatt på er .

Inga kommentarer: