2008-10-16

kent <3

Sitter och lyssnar på kent, det händer inte så ofta nuförtiden, glömmer typ bort det. Men texterna är så oslagbara!

Jag börjar trivas ganska bra på praktiken. Vi har pratat om i skolan att man ska göra nästan precis det som personalen gör fast jag gör mest det som barnen gör istället. Det blir roligare så :) Idag ritade jag en rymdosaurius! hih. Hela dagen har jag kämpat till och från med ett 200-bitarspussel. Jag blev ägd av barnen på nallepuh-pussel så var tvungen att bevisa för mig själv att jag inte var så dålig, hah! konversationen gick typ såhär under nallepuh-pusslet:
Jag: men åh! det här är ju helt omöjligt!!!
Ett barn: men nej asså kolla, den här biten ska vara här ju,..
Jag: men jag testade att sätta den där! Den passade inte då
Ett barn: ja, men du måste vända på den, såhär :)
Jag: jaha....

Haha xD herregud. Nej men dagen gick ganska fort faktiskt fast jag var där 8 timmar. Om en och en halv timme ska jag träna!! styrka :) ska bli roligt.

Om hon stänger sin mun
Glömmer du att hon sagt nåt
Du glömmer att hon har en mun
Och hon stänger sin mun
För att skydda alla orden
Hon gömmer dom i tungan en stund

Hon ska resa nånstansVia heathrow, london
Dit dina fingrar aldrig når
Hon har nåt i sin hand
Det liknar svagt ett gummiband
Som hon spänner
Precis hur hårt som helst
Precis hur hårt som helst

Dagsljuset skär dina ögon
I klyftor över trottoaren
Tidig morgon klockan fem
Allt omkring byter plats
Och suddigt långt borta
Ser du nån du känner igen

Hon ska resa nånstans
Med tre väskor i taxin
Du kan inte tvinga dina ben att börja gå
Hon har nåt i sin hand
Det liknar svagt ett gummiband
Som hon spänner
Precis hur hårt som helst

Inga kommentarer: