2008-10-02

here we are again, circles never end

trött trött trött. Får aldrig sova ut för helvette, skolan tar död på mig jag trodde ja valt en lätt linje men tji fick jag, verkligen inte >< .. jag tackade nej till jobbet faktiskt. Iallefall. idag började kl 8!! hade engelska å en massa grammatik men jag börjar få kläm på det faktiskt. Första gången någonsin som jag känner att jag faktiskt lär mig något i skolan :p både i engelska å matte . Sen hade ja massa med lektioner till och en redovisning, var hemma 4. tur att ja bor nära skolan för idag fyller både felicia å micke år så jag ska faktiskt baka å grejer nu, hade egentligen inte tid att sitta vid datorn å grejs , måste skriva rent ett arbete ikväll också men innan det ska jag faktiskt träna! gah ska bli kul å skönt har inte hunnit på hela veckan :/ utom ridningen i måndags då.

aja verkligen brådis nu haha xd pusshej!

Inga kommentarer: