2008-10-13

how will I survive`?

Första dagen på praktiken, trååkigt och jobbigt, vissa barn är lite..speciella, hehe :p började klockan 8 och slutade vid 2 så det var inte så länge iaf men jag kan tala om att lunchciggen var behövlig, man har bara en rast om dagen!!

Plus en sak: SHIT VAD DÅLIG MAT DOM FÅR! oh dear god, minns inte att den var så äcklig.. typ ingen sallad eller nånting å bara allmänt äckligt :/ Imorn ere samma tid igen men på onsdag får jag en liten paus då jag ska till skolan och ha engelska B med en klass från belgien ;) ska bli rolit.

Nej jag måste gå å kissa och sen göra mig en toast för att åka till stallet om en timme. pallar inte så mycket, jag tror vi har hoppning och har dåliga minnen från ridskolehopplektioner xD men får väl dra mig ändå annars blivar pappa arg eftersom det kostar 150 iallafall. och eftersom julle oxå rider blire 300 xD aja, pussbajs

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer ihåg att nästan all min dagismat var röd och smaklös, verkligen allting.