2008-10-18

and you get radio!

Hallooo, jag bloggade inte igår ;o
Så; började med att ha praktik, var jäävligt trött efter veckan och kom nästan försent, sen var alla barnen jättejobbiga, verkligen inte passande, plus att min handledare var ledig och en stund på eftermiddagen var alla lärare på möte så det var liite kaos. Verkligen skönt att komma hem sen!
Lite senare kom Hanna hit och även Josse, vi kollade på idol och sen gick vi tillsofia :) på vägen dit såg vi en moppekille som hade trillat å brutit benet ^^ hehe... vid 3 eller nåt skickade sofia ut oss så jag och hanna gick hem till Dan, haha så jävla onödigt.. Där var även kakan å viktor (som självklart inte hade bilen för han hade druckit. Så sen blev det till att traska hem halv 7 på morronen ^^

Ställde ifall klockan på 12 så jag inte skulle sova bort hela dagen, hade en del grejer att göra. Det enda jag har gjort av det jag skulle är att handla ett par skor :p blev en bh och nya träningsbyxor oxå ;p

Ikväll tror jag att jag ska ha lite filmmys med min syster om inget bättre dyker upp :) .. jag börjar få ont i halsen, hoppas jag är sjuk på måndag så ja slipper praktiken, hö hö.

Inga kommentarer: