2008-10-22

jag väntar på att dina ögon ska le

idag började jag kvart över 7! Jag stängde av klockan i sömnen (as usual) men som tur var väckte pappa mig 20 över 6 så jag hann iaf! De hade "matte" idag så jag fick leka med såna där grodor som trycker på så dom hoppar iväg, woho! Sedan fick pannkakor till lunch och jag såg verkligen fram emot det för det är alltid äcklig mat där, men iaf, så kommer vi dit och sylten smakar spya!!! :'( så synd.. på rasten satt jag med min handledare och pratade lite om bonde söker fru (haha xD) så kommer hon på den (icke) briljanta ideen att kolla i gamla skolkataloger för där finns ju jag med! herregud det var pinsamt, men jag lyckades gömma katalogerna från de åren jag var som fulast bakom min rygg, sen fick vi bråttom och hann inte kolla i dom :D


Slutade klockan 1 iaf så det var ju skönt, har inte gjort mkt alls sen jag kom hem men snart ska ja fika med Louie the maan ! är fett hungrig, fast om ja tänker på det så är ja bara sugen på nåt onyttigt... whatever, have a great day!


Inga kommentarer: