2008-10-24

har du några lögner kvar, att pudra dina svar?

Så var det fredag igen.. egentligen gillar jag inte att skriva vilken dag eller datum det är för jag blir plötsligt väldigt medveten om att tiden går.. a little too fast ;p

Idag var det sista dagen på praktiken, för ett par månader iallafall. Det var arbetslagets dag och det är ju FN-dagen idag ifall någon har missat det (den personen BÖR ha en jävligt bra anledning ;)) så det var storsamling i gympasalen med alla från f-5. Det var ganska kul faktiskt. Men jag börjar sakna Maria mycket ibland när jag e i skolan :( ska nog ta och maila henne, det var ett tag sen vi hördes.

Slutade iaf klockan 2 idag, sen dess har jag inte gjort någonting. Men precis när jag skulle gå hör jag värsta skriket så från klassrummet breve så ja gick dit för dom hade ingen lärare just då, då vare en kille som hade klämt fingret i dörren så det var helt blått och svullet :p fast den va inte bruten men ja placerade honom på toan med fingret under kallt vatten å hämtade en lärare sen drog ja :p

Idag ska jag äta tacos :D <3

Inga kommentarer: