2008-10-04

'jag är så jävla bra när jag dricker öl'

hej hopp, sitter hos kakan å killarna spelar NHL. Rubriken är kakans citat , hade inget bättre att skriva :p Tidigare åt jag middag med morfar å alla =) sen följde jag viktor till donken för han skulle käka. sen drog vi till kakan men då kom carro å kalle å fråga om vi skulle med in till stan. lite segt men hade inte direkt nåt bättre för oss , så vi åkte in med kalles syrra å hennes polare , skulle hämta någon men sen ångrade hon sig typ xD så vi åkte till donken igen, haha. nu sitter jag här och har lagom kul.

Imorn ere söndag fett segt. vet eeej vad ja ska göra men det e core-träning vid 18 iaf :D ska bli ukl för ja missa förra söndan har jag för mig :s undrar varför minns inte...
men men , ska kanske dra mig hemåt om viktor vill åka. aja hejdå :p

Inga kommentarer: