2008-10-07

hej din idiot, bättre lycka framför nästa lok

hej hopp
Igårkväll mådde jag skit och somnade redan klockan 8. Minns knappt det :s sedan vaknade jag imorse å mådde fortfarande asdåligt och allting så jag låg kvar i sängen och sket i skolan.

På eftermiddagen tog jag mig dock i kragen och gick till min praktikplats, min handledare var trevlig som tur är :) sen går det några barn från min förra praktikplats i den klassen jag ska vara nu så det e ju lite kul =)

sen jag kom hem har jag faktiskt bara pluggat pluggat å pluggat. engelska å matte. matten gav jag dock upp när jag kom till fullständiga andragradsekvationer. DET FUNKAR INTE!!!!!! får daaamp på riktigt asså när det inte funkar å då kan ja verkligen inte koncentrera mig för ja bara kokar av ilska :p skitjobbit.

aja nu har nog pappa ätit klart snart så ska fortsätta med matten så kanske han kan hjälpa mig . sen blir yoga iaf :) :) pusshej

Inga kommentarer: