2008-10-01

TRÖTT!!!!!!

Imorse gick jag upp kl 6! Halv 8 åkte klassen plus ettan och en MASSA hundar till grödinge för att vandra. Vi gick 16 kilometer och det var faktiskt inga som helst problem :) UTOM sista 10 kilometrarna regnade det heeela tiden så jag var blöt precis överallt, både på in och utsidan vafan >< men men, direkt när vi kom hem så drog ja å cissi till skolan å lånade filmkamera, eftermiddagen spenderades åt grupparbetet som vi har lagt ner extreeemt mycket tid på, har aldrig lagt så mkt tid på en så liten grej liksom.. men men, det blev inte ens bra xD hahaha.

Sen var jag tvungen att laga middag till familjen för ja gör alltid det på onsdagar, sen har ja skrivit Nofa-reflektion, pluggade lite matte, gjort engelskaläxan och nu borde ja skriva rent ULS-grejen men jag orkar verkligen inte! ska bara se klart idol å sen hoppa i säng. Sov bara 4 timmar inatt ><

Imorn börjar jag åtta vilket inte ska bli så roligt kommer vara död. men hallå gissa vad , KAMERA ÄR BESTÄLLD :D :D :D :D nikon d40 , äntligen, har tjatat på pappa typ 2 år :p tillslut gick han med på det men var tvungen att betala lite själv men lätt värt ^^ hu hu hu, längtar tills den kommer (a) nej nu ska ja ... vet inte vad, sluta skriva :p hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Min pappa var väldigt inponerad av din kondition faktiskt :P haha
puss