2008-10-28

snart har man glömt vem man är

Halloj!
Idag började jag med att klämma en calzone till frukost med Eva & Viktor. Sedan kollade vi på Beck och jag missade slutet för att jag skulle 'jobba'. Men E var också med eftersom det var första gången, det gick såå bra! Hon är så sjukt snäll och barnen verkar tycka om mig också :)

Klockan 6 gick jag hem och satte mig här vid datorn, ska på yoga om drygt en timme, ska bli nice om det inte är inställt nu igen, blir galen på dom! Ikväll vet jag inte vad som händer, om någon vill ses så hör av er ^^ jag är lite socialt beroende men jag klarar inte av att sitta själv en hel kväll! Blir tokig :p

Imorgon eftermiddag ska jag iallfall åka till farmor och farfar. På dagen kanske jag tar mig i kragen och städar mitt rum men jag vet inte om det kommer hända... ;p

Inga kommentarer: