2008-10-09

-har du en email? -ja, två stycken

Hellu.
först vill jag bara meddela att: JAG FICK MVG PÅ ENGELSKAPROVET! :D I cannot believe it, hihi ^^ Linda var t.o.m stolt över mig. Har aldrig fått MVG på ett riktigt prov tror jag :)

Hursomhelst började med att nästan försova mig, skulle ha engelskaprovet kl 8, men jag hann =) Sedan hade vi trolldag i garnudden, å gjorde lite olika grejer, typ grillade korv och skrev sagor ;p Sedan när vi kom tillbaka hade jag matte i två timmar!!!! fett svååårt. Men efter det vid halv 5 gick jag till Linda för att få veta vad jag fick på provet men jag blev kvar där en timme, det var kul för jag var svinigt trött och helt flummig xD

Sen kom ja hem å fikade för mami fyller 47 idag xD höhö stackarn, kan inte va lätt asså xD men men, om exakt en timme börjar träningen, längtar litegrann har typ inte tränat på hela veckan!!! jao jao, min dag det, imorn ska jag vara med eva å sen äta middag på donken med viktor :p kanske eva oxå ifall hon vill men jag tror nog inte det säkert. pusshejs

Inga kommentarer: