2008-10-05

söndagsångest för resten av livet

Tack pappa, du vet precis vad du ska säga för att jag ska bryta ihop och vilja ta livet av mig. Håll fast vid den egenskapen, tänk om du skulle lära dig att uppmuntra, vad hemskt eller hur?

Idag har jag inte gjort mycket. Sov till halv 12, det var skönt iaf. Men har gått promenad en timme i spöregnet :) härligt härligt.

Sen bakade jag en paj, helt onödigt att jag åt utav den för jag var inte ens hungrig >< men men, core ikväll ! yeho. imorn ere Disa, hoppas vi ska göra positiva saker annars kommer jag bryta ihop, kollade igenom min stencil när man ska fylla i sinnesstämning varje dag. Har inte haft över 5 (det var en gång) de senaste 4 veckorna (Y) gah palla med mig :p

Ikväll ska jag se fun with dick and jane med viktor :p haha den e lite rolig.

Inga kommentarer: