2009-05-01

Let me explain to you how the human body works: I have to warm up my stomach first. Eating chips is like stretching!

Jag får aldrig nog av vänner!
Igår var jag iaf hos Hanna på grillfest, supertrevligt var det :) Fast sista bussen gick redan vid 12, det var lite tråkigt att åka hem så tidigt.
Idag har jag vart med Linda och Emma, började med att jag och linda satt i tullinge centrum i typ 1 och en halv timme å gjorde typ ingenting, sedan kom emma och vi tre satte oss på pizzans uteservering och käkade, skitmysigt, fick verkligen vårkänslor! :) Sedan gick vi hem till Linda och spelade buzz :p sen blev jag galet trött så jag åkte hem xD sen har jag käkat middag med familjen., mamma sa idag att jag skulle vara hemma ikväll men nu har de bjudit hem vänner hit så då kan jag ju lika gärna dra ut ikväll också, vet dock inte riktigt vad vi ska göra. Inte dricka iaf , pallar eeej ^^

Jag är helt besatt av Melissa Horn just nu! Nästan lite jobbigt xD "som så många gånger förr, du beställer ett glas vin och jag en kopp te" nu ska jag försöka komma på något att göra ikväll. puss

Inga kommentarer: