2008-06-30

arvikafestivalen08

Imornbitti åker vi och jag har typ inte förberett någonting :D (Y) men började precis packa, pallar inte, fan vad jobbigt det är. Hittar inte min regnjacka heller å den vill jag faktiskt ha med mig även fast jag har med mig sopsäckar :p

Känns som ja håller på å bli sjuk "/ sov typ 11 timmar inatt utan att vakna en enda gång och liksom, det är inte så likt mkt om jag inte har nåt virus, sen har jag ont i huvudet också. fast sen e ja ju lite hypokondriker av mig också.. xD men men vi får väl se om ja blir sjuk lagom tills imorn.

annars idag har jag inte gjort nånting, iofs bara vart vaken i typ en timme xD det är dåligt väder :'( BAJS SVERIGE!!!!!!!!! pratade med mowgly iaf , halv 5 utanför willys (seeen köper vi ooost, handla på willys!) DO NOT FORGET! ;) nu ska ja försöka fortsätta packa --' pusspuss

Inga kommentarer: