2008-06-03

jag e lite deppig :(

Lämnar Baldur snart.. Jag har säkert över 200 bilder på honom som jag sitter och kollar på, tänker mest på när jag har lämnat honom och ska åka till stallet för att städa ur boxen och ta hem alla grejer.. "/ fan senaste tiden har han verkligen varit världens underbaraste, kommer sakna dig så jävla mkt :(

annars idag var jag först i skolan å hade fjällinfo IGEN! jag börjar tveka lite på om ja vill följa med .. fast jag skaa göra det men asså längtar inte lika mkt längre :p Sen åkte ja, klara å eva till södertälje, medan jag var på samtal så klippte sig eva å klara följde med henne, sen åt vi glass på donken ;) kom hem och åkte till stallet. Red dressyr på volten å det gick skiiiitbra ♥ sen när ja kom hem så kom Hanna hit , vi satt å chilla på altanen å sen kollade på vänner , hihi. På torsdag åker hon med Xerxes till malexander (?) och stannar där i flera veckor! bajs på dig gumman.

Men ska ladda upp bilder på bilddagboken (FLUTTERSHY , lösen tove) å sen ska ja sova! godnatt

Inga kommentarer: