2008-06-05

trotsa ångesten

Jag känner verkligen hur ångesten ligger och trycker. Det kryper under huden, det är tungt att andas, jag gör allt för att ignorera, försöker tänka på annat, jag får inte låta skiten ta över. Fan vad jag inte pallar sånt här. (tydligen gör jag det?) Varenda jävla andetag gör ont! Försöker verkligen andas lugnt men då ökar pulsen som fan istället! Jävlahorskithelvete, jag börjar bli orolig att ja kommer få massa med ångest på resan, även om ja blir bättre & bättre på att hantera den, jag kan låta det rinna av mig utan att "punktera" mig.. tror jag? Jag blev lack som fan på mamma idag.
M: hur gick det på samtalet i måndags då? Ska du fortsätta eller?
T: Jag vet inte.. jag ska gå en gång till sen får jag se.
M: Jag tycker du ska fortsätta, så du inte slutar för tidigt.
T: men vad spelar det för roll om det inte ger mig nånting??
M: men det vet du ju inte ännu om det hjälper! du ger alltid upp, det är för sorgligt bara, kolla på dina armar, det ser förjävligt ut!

Alltså... jag ger inte upp! Det är det sista jag gör, jag kämpar varenda jävla dag, jag krigar, varenda jävla skitdag kämpar jag! Säg inte att jag ger upp, den dagen jag ligger död, då har jag gett upp och då kan du vara sur om du vill. Och jag vet att jag ser förjävlig ut, jag vet att jag är äcklig, jag vet att du skämms! men vad vill du att jag ska göra? Ligga och skrika, inte kunna andas, tro på riktigt att jag kommer dö...? jag önskar att du kunde hålla dina kommentarer för dig själv, se det positivt, om jag inte hade skurit mig hade jag antagligen knarkat eller rent utav tagit mitt liv. Jag kan inte och jag orkar inte förklara för dig! Och jag borde verkligen inte skriva allt det här i min blogg men jag skiter i!

Ikväll har jag varit med folk och chillat, trevligt trevligt :) Imorn är det fest i Tullinge ^^ problemet är att jag har utsläppet på fredag så kanske inte kan hänga med :/ men ska försöka byta bort det för jag har även insläppet samma dag = jävligt jobbigt! jävla korvbajs.

Kanske ska lägga mig, fast det är ingen ide, vad ska jag göra för att få sova?! heeelp me, antagligen inte sitta vid datorn :p ja ja, ha det, puss

Inga kommentarer: