2008-06-29

tänk dig ett liv i tårar,

heej :)
Treevlig kväll/natt/morgon fan. Började med att komma till Carro vid 23 tror jag klockan var, eller kanske 22 whatever. Vi(jag,carro,lollo&josse) drack vin, lyssnade på musik lala, tänkte chilla lite typ. Sen kom dock Kakan, Viktor, Ph och Jalle. Det var trevligt :) vi var hos Carro ett tag, sen ringde typ kalle eller andersson vettefan vid 1 å sa att det var fest i nytorp så dit åkte vi :D snälla viktor körde (a) där var vi till tre, det var mkt folk men ganska dött. Gick till kalle ett tag där det var födelsedagsfest :) åt lite korv med bröd åså,

sen började vi dra oss hemåt, fast ja kom på den brillanta ideen att vi skulle bada :D dock var ingen på förutom Kakan men det var roligt, så vi drog hem till mig, hämtade handdukar, filtar, mer sprit å två cyklar å så drog vi till båtbryggan :p å vi tvingade också Dan att komma å ta med sig Jalle (hunden) hihi ^^ stackarn var skittrött vid 5 på morgonen. men sen gick vi iaf hem i soluppgången, å på vägen hittade vi massa smultron! yummie. Vi dumpade av Dan hemma hos honom sen drog ja å kakan hem till han, åt mackor å kollade på vänner tills ja somnade vid 7-8 tiden xD då la ja mig å sov till halv 12 sen åkte ja hem.

Hade skiiitont i magen hela morgonen det va fan inte roligt :p men nu har det gått över, har dock huvudvärk istället :p men men, fett trevlig natt, sånt man skaa göra på sommaren, det var ärligt värsta fint väder också :) nu ska ja typ börja städa mitt rum... PALLA! ska packa oxå men först ska klara komma hit å vi ska sätta upp tältet för å se att alla delatr finns eller va de va :p pusshejs

Inga kommentarer: