2008-06-09

bikiniångest

jag har visat mig i bikini way too much senaste dagarna. Jag får ångest när jag tänker på hur jag äcklat alla. Väl där, då förtränger jag tankarna, med alla runt omkring lyckas jag faktiskt trycka bort hjärnspökena och ignorera dom. Men inte nu, inte 20 i 4 på natten, jag kan inte sova, jag tänker för mkt. Tänk om jag kunde ta nån tablett eller spruta, och få allt det där. Allt det jag vill ha, allt det som tydligen du har. Om jag bara kunde få bli vacker , och smal. Och bli den bästa kompisen, social, kunna visa mig på stan eller på stranden utan att skämmas, för hur äcklig jag är. Sen skiter jag i om resten är fucked up då&då, men jag vill bara bli vacker. Vilket jag aldrig någonsin kommer bli och det plågar mig sjukt mycket.

Men men, nu ska jag fortsätta natten/morgonen under täcket, tills det blir dag och då är allt bara braaa. För det mesta skjuter jag bort allting, sparar all ångest till natten, eller så spelar jag bara :)

ge mig nåt som känns.

Inga kommentarer: