2008-06-19

sunny beach ! <3

Jag vet inte ens var jag ska börja, kan ju säga att jag har haft sjuukt jävla roligt! har aldrig garvat så mkt, haha!
Alltså vi festade bara riktigt ordentligt kanske 3 kvällar? sen dom andra kvällarna typ tog vi det lite lugnare, drog till olika barer å drack drinkar å så =)

Det bästa stället var lätt nåt danskt som hette glade viking ;) första gången vi kom dit var det några som åkte en lite öppen bil typ och frågade om vi skulle med, så det var typ vi tjejer har jag för mig och några tyska killar ;) vi åkte där, först kom dom å hällde sprit rakt i munnen å han som körde satt å drack skitmkt xD sen åkte vi där å skrek SWEEDEN å typ sjöng sånger å shit ;) SVINKUL! väl där dansade vi som fan också skitroligt, sen när vi var där andra gången vare typ ännu roligare, massa med folk å plus att dom har såna där pålar som e skitroliga att dansa vid ;D sen ibland får man dansa på baren så får man gratis tequila som dom oxå häller i ens mun ^^
haha juste , första gången vi va där ramla ja på en jävla grej , asså ja snubbla den va typ knähöjd fast kanske lägre, så ja går där sen bara stupar ja rakt ner å nån jävla vakt drar upp mig, så hade blåmärken hela veckan sen :p det var fan skitkul!

asså ja orkar ärligt inte skriva allt som har hänt det har vart så jävla roligt bara! Hahaha jooo, miss hrizantema (hotellet) kan typ inte förklara men lollo å carro var med iaf, så skulel dom gå ut till publiken å hitta den hårigaste snubben, så kommer lollo upp med värsta gubben xD så ska dom dansa värsta roliga dansen, å jag vet inte vad, alltså ja garvade så jääävla mkt !! tårarna bara sprutade xD hahah, sen som toppen över i:et ramlade gubben av scenen :D xD

okej ,asså det e nog inte så kul att läsa allting egentligen xD men ja får berätta när ja träffar folk :) kommer iaf alltid minnas det här <3 :D ska ladda upp några bilder oxå men laddar nog mest upp på bilddagboken å sen facebook ;) pusspuss puss

(nu har jag skiiiittråkigt , vill tillbaka! vad fan ska ja göra här hemma? döööör :p)

Inga kommentarer: