2008-06-25

mot ALL tillfällig värk och feber?

Jag vill skrika rakt ut, skrämma iväg allt som trycker ner mig. Jag vill slänga mig i någons armar och gråta, jag vill fast jag vill inte. Jag vill inte skriva allt här hur ont jag har och hur jobbigt det är, men jag gör det iallafall för jag .. jag vet inte varför! Jag bryr mig inte nu, för jag är för full och har för ont.
Jag tar värktabletter en efter en, det ska hjälpa mot all tillfällig värk och jag har ont överallt, i magen, i lungorna, hjärnan.. men det hjälper inte, jag får panik!
Jag kan seriöst se framför mig hur hela min arm blöder, det räcker med att blunda en sekund, längtan är så otroligt stark. Jag hatar dessa nätter, när allt jag har i huvudet är äckliga bilder och ord. Och allt jag har i kroppen är ångest. alla ord upprepas gång på gång, alla ord, alla skrik å tårar, som ett fint litet bildspel fast det är inte fint. Jag vet inte vad jag ska göra.. AJ MIN MAGE DÖDAR MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det gör så sinnessjukt jävla ont , snälla kan n¨ån komma å skjuta mig nu?!??! Jag plågas till döds ja klarar inte av detta!! snälla snälla snälla ja gråter av smärtan överallt , ja känner varenda hjärtslag i hela kroppen , dunkar som i HELVETE!!! ja är livrädd :'( jag ska försöka lägga mig ner och ta det lugnt, jag vet att jag kan, först ska jag spy sen somnar ja förhoppningsvis, det onda i magen gör inte lika ont för tillfället. JAG VILL DÖ DÖ DÖD DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pallar itne med mig själv...

Inga kommentarer: