2008-06-01

Helgen!

Igår var det ju grillfest hos Carro, skittrevligt, blev kanske lite mycket nudity ett tag? (a) haha! Men ganska vid 1 eller vad klockan nu var började grannen klaga och det var efterfest hos Andersson. Jag följde med med låg deckad på cykelbanan utanför. Jag känner mig som värsta fjortisen, gud vad pinsamt men jag har aldrig varit så packad förut tror jag(häller i mig sprit och försöker glömma det onda, men det går alltid för långt).. Tillslut drog nån upp mig, jag fick fett med panik. Tog mina grejer och började gå hemmåt i slow motion och bara grinade, hade typ noll koll --' På station satte jag mig på en bänk och ringde Åsa. Faaan vilken natt, jag hade typ dödsångest! Tillslut måste jag somnat iaf för vaknade och hade liiite huvudvärk ^^

Gick upp å duschade och drog iväg till skärholmen, haha. Köpte en klänning, nya löparskor och ett träningslinne :) nu e jag redo för vårruset! haha. Kom hem och åkte till stallet, bäbis vad jag kommer sakna dig (u) :( :'( bara 6 dagar kvar med dig nu.. Kom hem därifrån för nån timme sedan, åt middag och om en stund ska jag ut å träna :) nice bice... aja ha det bra , pusspuss

Inga kommentarer: