2008-06-21

Jag saknar dig Hanna

Fan vad jag har tråkigt å e deppig, jag väntar på min älsklingsHanna som aldrig kommer hem, när hon kommer hem om några dagar då ska vi ha myskväll, med skräckfilm och massa mys ♥ jag kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig , det vet du gumman, saknar dig så tårarna rinner, jag vill träffa dig nu!

Igårkväll var jag själv hemma, de andra var hos Åsa, hade roligt (utan mig ofc, jag hade förstört allting) så ja bestämde mig för att stanna. Gjorde mig själv lite popcorn och kollade på rain man. Alltså jag fattar inte vad jag ska göra alla dessa dagar! jag har så äckligt jävla tråkigt!! PALLAR INTEEEEEEEEE! den 1 juli åker iaf jag och Klara till arvika bara vi två ♥ det ska bli underbart :D när vi e där ska ja oxå träffa Janna, julia, emma och mowgly :D hihi.. men men, kan folk komma hem? ja dör här hemma, på riktigt! shgjkhnfm,bnx,v

Inga kommentarer: