2008-06-26

det finns dagar då man inte orkar resa sig upp.

God kväll. jag har skittråkigt, jippi!
f.ö. så älskar jag die hard mer å mer för varje gång jag ser nån av filmerna :p så underbar han är! haha

har just vart ute ett tag, det var skönt, jag tror ja kommer somna lätt ikväll, hoppas det :) imorn ska ja först träffa klara å sen hanna! underbara dagen, hihi

nåt som inte är lika underbart är min mobil, jag döööör, men ska troligtvis få låna en 3310 av hanna. hoppas att batteriet är bra bara för det är rätt jobbigt att ladda i arvika. pappa skulle höra på jobbet oxå om han kunde låna nån där, hoppas. ja skulle fått låna kakans samsung laddare men bara för det är den mobilen borta!! jävla fuck it,.

nej men faktiskt så klockan är bara 1 men ja ska lägga mig å läsa min braiga bok (Smuts) . puss å godnatt

Inga kommentarer: