2008-06-30

bloggar mkt idag :p

bara för att jag har så jävla tråkigt, och jag måste verkligen packa snart! men har precis vart ute å sprungit iaf :D först när ja drog var det mulet och typ duggade så jag tog långbyxor å en tunn vindjacka , sen när ja sprungit 10-15 minuter å verkligen börjar bli varm så blir det sol!! vafan! så irriterande :p men det var riktigt motigt idag iaf, sprang själv plus att ja hade ju ingen musik så ja.. men jag kämpade på xD .. nu är jag hemma ska snart gå å duscha när ja har gjort lite situps åså, sen packa färdigt, sen middag å sen bio :D :D sex and the city, skulle ju sett den häromdagen egentligen men då blev det ju The happening istället. men nu jävlar :D

aja, jag lär väl skriva igen sen, och btw, när ja e i arvika ska ja ha nya kommentarer när ja kommer hem xD pusshejs

Inga kommentarer: