2008-06-30

om du bara visste!

God kväll
Idag har jag inte gjort så mkt utom att städa mitt rum, tvätta massa kläder och färgat håret, det blev mörkbrunt med lite rött (mest rött där ja hade utväxt men ja gillare ^^) Tack för alla kommentarer! :p

Kvällen tillbringades först några timmar i åsas lgh å kollade på tv, först med Klara sen gick hon och Eva kom åsen även Kakan :) Vi tre drog vid 11-12 tiden och mötte Jalle för att dra till bergvik. Ja å ev "badade". Jag gick i, simmade tre st vad skulle föreställa simtag och gick upp. Fan vilken panik man får när det är mörkt :p sen satt vi där på bryggan och chilla ett tag och nu e jag hemma. Ganska tidigt för en gångs skull ;D imorn kväll blir jag nog hemma kanske. fixa de sista inför arvika åså, hihi, kulit det ska bli <3

nu ska jag ta mig lite nattmacka tror jag och se vänner, puss godnatt

Inga kommentarer: