2008-06-24

fuuuuuuck

tillbringat senaste halvtimmen åt herr t och situps. För att jag är så jäävla idiotisk och äcklig å hela tiden glömmer vad jag lovat mig själv!! FAAAAN FAN FAN FAN SKIT HELVETES FITTA! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR JAG PALLAR INTE! jga står inte uuuut med mig själv snart asså!

Igårkväll var trevligt dock. Jag, Carro, Anna, Jessica, Kakan å Kalle såg på film :) först såg vi förtrollad, hihi, skitbra ju! sen var tyvärr Jessica tvungen att dra men vi andra såg på KM31 och sen whisper. den senaste var skitbra, rekommenderar den, inte så farligt läskig heller :) Sen sov ja å kakan över hos carro, ja somnade vid 6, var helt rastlös :p sen kom ja hem vid 4 kanske.. var hemma ett tag sen drog ja till kakan å dit kom även Lollo å vi kollade på vänner <3 sen kom också Josse och Eva som ja i nte träffat på skiitlänge! <3333 så det var trevligt. vi gick hem till ev sen och fikade men ja kom hem tidigt faktiskt. å allting var jättetrevligt utom att ja hatar mig själv!!!!! damp damp damp... !

imorn ska ja städa mitt rum, sådetså. godnatt

Inga kommentarer: