2008-06-09

sunday->monday

Idag började jag med att tvätta lite faktiskt, tänkte städa också men det blev sol & lite bad vid bryggan ett par timmar istället. Först med Carro, sedan kom Kalle, Andersson och Kakan :) Vid halv 5 drog jag hem och tog en springtur, det var lite för varmt! Kom hem och duschade åså och drog till kolgrillen med Kakan å carro, mumsigt xD Sen umgicks vid med en hel drös folk, spelade lite basket vid skolan.. fast jag,carro kalle och oskar drog till honom och spelade poker å kollade film, Inside man. Riktigt bra film faktiskt :p lite småseg ibland bara.

Undra om ja kommer ha lika otråkigt hela sommaren, jag tror nog inte det. Men 4 dagar till sunny beach nu! på tisdag ska jag till stan och köpa sista grejerna och även växla pengar ^^ jag längtar verkligen, ska bli sjukt roligt (hoppas jag ;)) nu borde jag sova, ska ev till stan imorn och följa med å kolla på en fotostudio ;) pusshejs

Inga kommentarer: