2008-06-07

tomt..

Hela dagen har ägnats åt att först åka och lämna Baldur :( Var lite jobbigt att lasta, han typ vägrade att gå in, började hoppa runt å shit ^^ men vi tog linor å hjälptes åt och typ tvingade in han.. sen fick han massa havre när han kom in iallafall :) väl framme tog väl en 40 minuter att åka dt så lasta vi ur han var lite lätt stressad men ja ja, sötis. Han fick avmaskning och så sen släppte vi han i en hage och han rullade sig på direkt nästan ^^ åkte hem med en tom transport :'( jag borde ha kidnappat han xD ♥

sen har jag och Martina skurat hela boxen! Började med att ta ut bädden och allt spån, sammanlagt drygt 20 skottkärror (tilläggas bör att man måste gå ca 150-200 meter för att tömma kärrorna!) När det var färdigt efter några timmar började vi skura väggarna, boxdörren, krubban och vattenkoppen, sen även skåpet! Asså vi åkte till stallet vid 9, till ekerö kl 10, var tillbax till stallet runt halv 1 eller nåt och kom hem klockan 6! så ca 5 timmar jobbade vi med den där satans boxen! fett jobbigt..

när ja kom hem åt ja iaf pizza ^___^ borde träna idag men jag tror att stallet blev min träning. nu ska jag duscha och sen umgås med lite folk tror jag ;) pusshejs

Inga kommentarer: