2008-06-06

sveriges nationaldag

Idag har jag pressat i solen xD blev helt rööd på låren, var dock medveten om att jag skulle bli det men jag pallar fan inte smörja in mig, det tar ju evigheter att bli brun :O det röda blir brunt om typ två dagar så det e lurre ^^ sen åkte ja till stallet och packa ihop alla saker, 4 stora kassar (typ ikea-size) nån som vill köpa täcken eller schabrak så säg till ;) eller nåt annat småskit..

sen var det grillfest hos åsas granne, rätt trevligt men fick tråkigt så ja gick hem ett tag , så ringer åsa å ba: Kom hiiit!! ja ba: nee palla .. hon : joo men jonas e här han måste berätta massa saker om sunny beach för dig... jag: neej men ärligt vad pinsamt ni är säkert skitpackade. åsa: men neej, du kan också bli packad, kom nu!!
hahah xD asså hon är väldigt rolig när hon e full ^^ men ja gick ner iaf för att få lite gratis alkohol, gjorde blindtest med gin, fick två öl och lite vin åså. alltid skönt med lite värme ^^ haha.

Men sen gick ja upp iaf, ja ska nog lägga mig snart, är skittrött :p haha. pch för en gångs skull har jag inte ångest, jag är knappt ledsen fast baldur åker imorn :s kanske kommer då ^^ men det ska bli skönt faktiskt att inte ha häst. jag tror inte ja klarar sådär mkt ansvar xD på riktigt asså, nu kan jag också göra typ vadsomhelst utan att behöva åka till stallet hela tiden.. men men, imorn hoppas jag på att få umgås med någon/några vänner på kvällen för det har jag inte gjort varken igår eller idag.. pusspuss

Inga kommentarer: