2008-06-11

imorn far vi :D :D

Jag skrev inte igår! :o
Minns inte riktigt vad jag gjorde på dagen, jo juste jag var i stan! (stockholm alltså, södertälje-bor --') Köpte en fin klänning som inte är så strandig som alla andra jag har. Den är svart and makes me look like a real hottie , haha not. men den är snygg tkr jag. Sen köpte jag en vit tub top, som är genomskinlig vid magen :( skitäckligt, asså ja prova den inte.. dumt, men ja får väl vika upp den och ha på stranden eller något,. sen ett annat linne helt vanligt, grått och jag tror fan de va allt :p jo juste solbrillz oxå ;) oh juste en bh på rea, 50 kr only. yes that's it.

Sen på kvällen började jag städa mitt rum och tvätta. sen till oskar för att se matchen :D wohoo jag visste att sverige skulle vinna! bara för att alla andra är pessimister! (BEVIS! alla kallar mig för pessimist när jag egenligen är realist, perfekt beviset, nu var jag fortfarande realist för jag visste att sveige skulle vinna för ja e grym liksom, och det var positivt juuuu. fuck off :))

Sen gick vi till bryggan men det var kallt så ja å viktor åkte hem och kollade på vänner. Fast jag somnade så han gick hem xD sen gick ja å la mig..

Idag har ja kollat på I robot med julle och sen packat en massa. Plus vart på ica å köpte lite tidningar, shampoo, våtservetter å ja de va nog allt xD nu ska ja fortsätta packa! pusspuss

Inga kommentarer: