2008-06-12

nerviiig! :p

Om lite drygt en timme åker vi mot arlanda och sunny beach! :)
Idag började jag faktiskt dagen med en härlig springtur, sedan blev det frulle med Sofia, åt jävligt mkt så det blev en promenad efter igen xD träffade på Linda :) fan jag har inte träffat dig på en vecka å babblar på som faen, tänk efter sommaren, kommer sitta och snacka i en dag typ xD men det var roligt, hon hoppades slippa läsa i tidningen att en tjej söp ner sig och hoppa från balkongen xD det ska förhoppningsvis inte hända.. ;) lovade att inte ta droger eller dansa naken (Y) sen gick ja hem och duschade å allt sånt, sen kom Carro och jag packade färdigt det sista, hade panik ca 1 minut för jag hittade inte mitt pass. Men sen hitta jag det xD tur det. Vi drog till kakan för att kolla läget och så, sen även en stund till lollo, så allt är under kontroll, fast pappa snacka massa om bokningsreferenser å massa crap, ja hoppas verkligen att Danne har koll på det där! :O det e det enda ja e lite nervös för... ^^

ja kom precis hem nu iaf.. vet inte vad ja ska göra sista timmen innan vi åker :p kolla på vänner kanske, käka lite middag.. ja ja, ni får ha de bra här hemma, :D pusspuss

1 kommentar:

Joakim sa...

Hoppas du har kul :)