2008-09-22

1st runner up!

Känns verkligen inte som måndag idag! Längesedan en måndag flöt på så här bra faktiskt ;>
Vi hade DISA på morgonen, jag har för övrigt äntligen lärt mig att det står för Din Inre Styrka Aktiveras ;) från början stod det egentligen för typ depression in swedish nånting.. ^^ men hursomhelst, då skulle man säga två positiva saker om varje person i gruppen, sen skulle man en i taget säga "Jag är.." och sen alla ord dom andra sagt :) Det var en av grejerna, gillar verkligen den där kursen :)

Sedan hade vi prov i barn å fritid å det gick inte så jävla bra men men.. jag hoppas på G. På håltimmen satt ja i matsalen med Yasmina som inte heller har svenska å Marco som missade lunchen pga att han missade provet å va tvungen att göra de på lunchen :p

Sista lektionen hade vi engelska :D först hade vi "poetry slam" en dikttävling å ja kom tvåa :D :D (av 9, hehe men endå) det var roligt. Sen läste vi högt första kapitlet i boken som var rätt kul ;p

direkt efter skolan åkte ja å red å det gick sådär, först var han jättestel å det var skitjobbigt för vi höll på med massa skarpa svängar å grejs men i slutet började han söka sig neråt ifall å blev lite mjukare, så det kändes bra att allt arbete gav liite reslutat iaf, fast fick blåsor på ringfingrarna från tyglarna :/ måste köpa vantar!

Om ett tag kommer cissi å erica hit för vi ska börja med ett grupparbete (om mods, typ ungdomskultur på 60-talet tror jag) , jag ska oxå hinna äta skaldjurspasta och kolla på andra avenyn! :)

En jobbig sak den här dagen är att jag är så nervös att jag mår illa inför intervjun imorn!! waaah :/ men men , nu ska ja logga in på banken å se om ja fått lön från i helgen (troligt då :p) men man vet aldrig , åh juste,. JAG KAN INTE SLUTA RÖKA !! :'( jag vill verkligen ,faktiskt, men det räcker ändå inte! så det positiva med att ja inte har pengar är att ja inte kan köpa cigg.. fmkflghfsfd!

höhö, blev ganska långt inlägg , hoppas det gick fram att jag är positiv å ganska glad idag! :) xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blev typ glad av det här inlägget haha :). Har du börjat rida i den där gruppen på tisdagar eller? Puss