2008-09-09

du skrämmer mig

idag ringde han till Linda bara för att kolla hur det går för mig i skolan eller något? LÄGG NER, du håller på att freaka ur, jag vet att du är jätterädd för att jag ska misslyckas i skolan eftersom jag redan nästan gjort det men liksom att du börjar skälla varje dag man kommer hem från skolan för att man inte gör läxorna på en gång eller att du får panik så fort man missat något i skolan hjälper mig inte på vägen att lyckas. Synd att du inte fattar och att förklara hjälper inte heller, snälla kom ut ur din bubbla och inse att det finns andra saker i livet än att lyckas i skolan, det betyder inte allt för mig, okej??

Idag har jag iaf vart på power yoga fast jag e sjuk ^^ och slogs av en grej, att efter på avslappningen.. jag hade lite halvtångest hela kvällen faktiskt men så fort jag försökte tänka negativt så kändes det verkligen som att tanken studsade ut igen på direkten :p sen försökte jag tänka samma dåliga tankar flera gånger bara för att testa mig själv men liksom det där jobbiga ljudet av vågor som dom har tog upp all plats i hela hjärnan så alla andra tankar bar fortsatte att hoppa ut igen :p fett cooolt, xD

nej men jag ska lägga mig och läsa Dead poets society (åh den är så rolig!! not) , är för irriterad och uppstressad för att kunna sova (trots yogan!) btw , håller ju på att trappa ner på rökandet, inte en enda cigg idag!! ska försöka hålla mig till MAX 2 st imorn ^^, okej 3, hehe... aja godnatt ! <3

Inga kommentarer: