2008-09-26

FREEEDAG!

hej hopp, jag hann inte skriva igår.. men var och provjobbade direkt efter skolan i typ 2 timmar, det gick bra, men jag vet inte om jag vill börja jobba där faktiskt av lite olika anledningar.. men ska fundera över helgen.

I skolan hade vi engelska, vilket var kul som vanligt (fast igår var det inte direkt kul, men intressant eller nåt, det är så skönt att vara en liten grupp! Sen gympa vilket var sjuukt jobbigt! till lunch fick vi pannkakor med sylt, YUM! hihi.

Direkt när ja kom hem från jobbet vid 7 så slängde ja i mig mat, började plugga matte och sedan for ja iväg till träning, verkligen behövligt :) efter träning unnade jag mig att kolla på idol :D så himla roligt xD efter idol blev det ett par timmars matteplugg så fick inte så mkt sömn i natt..

var skiittrött i skolan idag, hade matte på morronen, nu e vi bara tre pers för resten har hoppat av, så man lär sig jättemkt på lektionerna :D plus att vi alla ligger på väldigt lika nivå.

Sen hade vi baaajs ULS. Men ja skulle på samtal with my behandlare in södertälje and guess what? vi ska ta ett uppehåll :D jag känenr själv att ja mår bättre just nu och kämpar mot det jobbiga själv liksom å han höll med om att vi inte kommer komma så mkt klängre just nu, så ja ja :)

efter det åkte ja tillbaka till skolan å hade lite lektion, sen plugg som Malin hjälpte mig med, vi hade skitkul ;) Sedan for ja till toredal för att hämta felicia på cykel! sjukt jobbigt att cykla hem sen :p men nu måste ja kuta, ska möta viktor om 2 min :) pusshejs!

Inga kommentarer: