2008-09-02

tisdagkväll

alltså, jag har vart hemma ett och ett halvt dygn..? och pappa går mig REDAN på nerverna så sjukt mycket. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte tål honom. För egentligen för han bara normala saker. Men så fort han gör eller säger någonting så kryper det i hela kroppen av irritation!! får ta det med psykologen imorn, haha xD

juste jävla fittskola jag har! Skolsyster (som jag HATAR HATAR HATAR!!) hade skickat brev till mina föräldrar om vi ska ha möte med mig, min vårdnadshavare, studiehandledare, skolsyster, kurator å rektorn!! å typ komma på en åtgärdsplan . asså HORA!!!!! så ja gick till henne ida, skolsyster asså ,, typ banka på dörren å när hon öppna gav ja hon brevet å ba: Vad fan ere här för jävla skit?? hon ba; kan vi ta det här sen? ja ba: alltså skitsamma , jag tänker inte komma på det där jävla mötet och inte mina föräldrar heller, bara så att du vet! smällde igen dörren å gick därifrån..

asså ja fattar inte vad den där jävla fittan vill mig!?? tror hon att ja mår bättre å blir mindre suicidal när hon går bakom min rygg hela jävla tiden, det här var för fan droppen!

Jag pallar inte med skiten, ska fan hoppa av skolan, eller bara hoppa framför tåget kanske lättare för ja orkar fan inte just nu, hela skolfan å allting, massa cpkurser ja inte vill läsa, all praktik asså det e inte värt! jag vet inte vad ja ska göra, ja kan inte hoppa av för ja vågar inte jobba, ja kan inte gå om ettan igen för pappa skulle flippa å ja vill inte heller gå om ännu en gång.. kan inte byta program heller.. känns inte som att jag gör något av värde just nu, kunde lika gärna ligga i sängen hela dagen..

men ah sorri för allt klag men nu ha ja iaf skrivit av mig :p på min vanliga blogg av nån anledning , men inte direkt nåt privat , bara massa vardaglig SKIT.

vet inte vad jag ska göra.. sova? är ledig imorn iaf , skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

asså vår skolsyster typ skit störd xD