2008-09-29

fett synd

hej hopp. idag hade jag studiedag men gick upp kl 9 för att plugga. usch vad jobbigt det var, vi pluggade mellan 10 och 16 med bara en lunchrast! sedan åkte ja iaf red :) hon hade satt upp mig på mullan :D :D blev så glader. men det var fett synd hon är inte alls lika fin att rida längre. mycket hårdare i munnen, bara springer på å är mkt stelare. plus att hon föll ut med bogen i v. varv hela tiden! jätte jobbigt.. så synd för ja min´ns hur fin hon var när ja red henne på torsdagar. helt lovely. men det positiva är att hon har byggt jättemkt muskler nu så på så sätt är hon finare :) men det är tråkigt att hon har gått på ridskola å blivit så, skulle ha köpt henne istället för srk :p

Sen när ja kom hem åt jag fisk , mkt nyttigt å kollat på tv, just nu ska ja snart kolla på idol :D yeeah. nu kom julle med popcorn :D :D weeeey, jag gillar min syster alltså, puss puss

Inga kommentarer: