2008-09-24

A skinny man can also make a pizza.

Ännu en dag överstökad! peuwh, haha. Började med att gå på en kostföreläsning, ganska intressant , jag måste erkänna att mina kostvanor har blivit mycket bättre senaste tiden även fast de fortfarande kan bättras på väldigt mycket. Men samtidigt vill jag kunna äta vad jag känner för och inte behöva planera å hålla på, så länge jag mår bra och det inte är överdrivet stört så borde det ju vara helt okej :)

Efter det hade vi en workshop, nästan lite matte xD skulle räkna ut förbränning å lite sånt. Slutsatsen blev iaf att jag bränner 2580 kcal per drygn ! :) ganska nice. 1.74 kcal per minut stillasittande ;)

Efter lunchen (som btw var supergod! biffar med fetaost i ;)) skulle vi orientera, så hela (halva xD) gick i raskt tempo till mölle å därifrån började orientering, det var jag, erica, cissi å yami i en grupp. gick jättebra till en början faktiskt, vi hittade de flesta kontrollerna utan problem, men sen i slutet hittade vi inte 2,3 å 4 så jag å ica sprang in i skogen lite å sen tappade vi bort dom andra två... så sen sprang vi tillbax till mölle där lärarna vänta för dom skulle åka därifrån kl 15 som var maxtiden, å när den va det så hade dom fortfarande inte kommit tillbax så ja å ica tog alla deras grejer å fick skuss till skolan av mami ^^ <3

Sen kom dom till skolan iaf så det löste sig, å vi hade NofA i 1½ timme! kollade på bilder å filmer från sarek å sen gjorde lite utvärderingar åså.. så kom inte hem förrän typ kvart i 6 eller vad klockan nu var, så då duschade jag och sen började med maten som ja skulle laga idag, kyckling med ris å currysås :)

Skulle egentligen tränat nu ikväll men känner att jag måste ta det lite lugnt och jag måste göra iordning för morgondagen, ska packa ihop alla grejer ja ska ha till jobbet å sen planera uppvärmningen dom ska ha, Sen måste ja verkligen plugga matte!! å packa ihop gympakläder (jag försöker göra till en vana att alltid fixa allting inför morgondagen på kvällen) , sen ska ja såklart se idol kl 8! ska bli skönt att slänga sig i soffan :D

Nu måste jag kopiera in bilder från cd-skivor till datorn å hålla på.. längtar tills på lördag då ska jag till ikea å sen bowla! (om ja inte ev. ska jobba lördag natt men får se hur det blir med det..) hihi, ha det braaa, pusspuss

Inga kommentarer: