2008-09-05

nikotinist ;>

Fredag och än så länge rökfri. Trodde faktiskt inte det skulle vara riktigt såhär jobbigt att sluta faktiskt. Jag har haft äcklig huvudvärk precis hela dagen, har vart småsur på väldigt mycket och just nu känner jag mig fan gråtfärdig :p men jag hoppas att det värsta suget har gått över imorn..

hade muntligt läxförhör idag, i slutet grep sofie tag i min arm å ba: SKITBRA TOVE! jag blev livrädd :p hade oxå matte .. helt okej I guess men ja gjorde några fel redan nu :/ det är allt jag haft idag men har pluggat i skolan och ätit lunch också.

efter skolan fikade jag med eva och sen kolla vi på tv , har käkat pizza också och skällt lite på pappa. asså han sa: ring å beställ pizza så e dom klara kl 6. jag ringde å sen sa jag, dom e klara halv 6! han ba: jaha men jag ska bara springa så får ni vänta på mig... sen kommer han hem kl 6 å blir skitsur för att vi inte väntade :s jag sa ju halv 6 liksom :p jävla miffo han får väl skylla sig själv om han sticker å tränar, jag vill inte ha kall pizza ju.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. måste hålla mig till klockan 9 då bamses å konsum stänger så ja inte kan köpa cigg. SHIT jag håller nästan på att skita i att sluta >< ... kanske borde trappa ner först? hehe

aja, ska kolla vad sofia har för sig.. pusshejs

Inga kommentarer: