2008-09-18

skolfoto & ett steg på väg upp

Lång skoldag! Började med att ha engelska och då skulle vi skriva klart våra dikter. Det gick dock ganska snabbt så resten av lektionen läste vi om volontärresan och pratade om det. Antagligen blir det Ghana i slutet på maj :) Jag längtar så obeskrivligt mycket, verkar ganska hemskt men vilket perspektiv man kommer få på saker & ting. Och själva upplevelsen, Afrika liksom! och inte till nån charterort, vi kommer se verkligheten! aah :)

Annars idag har vi haft skolfoto och uscha! Jag såg ut som ett jävla freak som vanligt. Men efter det så ringde en tjej och sa att hon ville träffa mig för en intervju (har sökt jobb som simlärarassistent). Så på tisdag ska jag åka på mitt livs första jobbintervju, nervigt! jag kan itne fatta att jag faktiskt har sökt ett jobb, har aldrig vågat det pga mitt låga självförtroende så det är verkligen stort steg för mig ;) Men jag tänker så att jag går dit , sen om jag inte passar av någon anledning så får jag ta det.. vad är det värsta som kan hända liksom? egentligen..

sista lektionen hade jag matte , fy vad krångligt det är! hann bara räkna 3 uppgifter för dom var skiitlånga , massa paranteser negativa x-termer, xy å bla bla. Shit pommes säger jag bara!

Nu tänkte jag ta det lugnt ett tag för vid halv 7 ska jag på stationsträning å pumpa! ;D men men Stevie The TV , here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får jobbet :) Puss