2008-09-09

still sjuk

har vart hemma idag med å kollat på TV, var jättetrött imorse och hade ont i halsen som aldrig förr å sa till pappa att ja skulle vara hemma .. han tjtatade aslänge på att jag skulle gå till skolan så han kunde vara ensam hemma och göra massa grejer :@ blir så jävla irriterad alltså!!!!!!!!! man får inte ens vara sjuk utan att han får panik för att JAG missar en endaste lektion.. visst det är bra att han pushar mig men han tar skolan på FÖR stort allvar det är helt cp.. och det är fortfarande mitt problem å mitt ansvar när ja missar något i skolan

ikväll ska jag iallafall på yogan, måste göra nånting idag annars kommer jag spricka >< Lida imorn då, spelar ingen roll hur sjuk man är , måste komma iallafall (ibland är ju fan skolan fucked up!) måste komma på nån matsäck.. blir säkert äckliga mackor å frukt eftersom mina gulliga föräldrar inte vill ge mig pengar till att köpa ordentlig matsäck å inte fan orkar väl jag stå å laga nånting :p nfnjg. om en kvart ska ja kolla på idol 2005 som går i repris! xD asså det är tre år sen, känns som ett :s jag gillar inte att tiden rinner iväg!!

aja, jag ska väl krypa ner under mitt duntäcke igen å kolla på animal planet (3:an å 5:an har försvunnit från lilla tv:n :@ men vi har typ alla 4:or!! yippi --' idag kollade jag på tv4 fakta, haha :p fett dåligt.

Inga kommentarer: