2008-09-02

ain't no mountain high enough for piff&puff (uttala paff, haha jag rimmar :D)

nu e ja hemma! sen igår vid 2 tiden faktiskt t.om. :p Men när ja kom hem ställde jag mig i duschen, rakade mig, skrubbade hela kroppen , tvätta håret med massa shampoo å balsam plus gjorde ansiktsmask :p det var riktigt skönt!! sen åkte jag faktiskt till stallet, men försökte hålla mig borta från hästarna eftersom ja var riktigt ren för första gången på 10 dagar xD satt på läktaren å kollade när julle å klara red. Sedan for vi hem å ja kollade på tv och åt middag. Sen slocknade jag klockan 9 i min SÄNG! <33

men men, sarek å vandringen. jag vet inte riktgit var jag ska börja. Det var verkligen en utmaning! vissa dagar gick vi upp till 2 mil (fågelvägen!) , typ upp å ner för kullar , stora partier med massa stenbumlingar, träsk, små forsar osv osv :p men det var inte så jäävla jobbigt utom de första dagarna, sen vande man sig..

Läskigt var andra dagen när vi skulle vada genom en fors. den var rätt bred, på djupaste stället var det nästan upp till arslet, jätteströmt å halt!! skiitläsktigt asså! man vill ju inte ramla med den där stora väskan åså, fast ja gick i trosor å ballerinaskor :p men asså det var sjukt läskigt , sen när ja kom över på andra sidan började ja gråta typ värsta chocken att ja klara de eller nåt å ville verkligen åka hem trodde aldrig att ja skulle klara 7 dagar till! men det gjorde jag ju....

vi började gå typ 9-10 på morronen, ställdek lockan på 6.30 , gick upp klädde på sig alla kläder man hade , åt skitöcklig gröt, å bla bla, packade ihop tältet osv å sen börja vandra. vi kom fram till nästa tältplats lite olika tidetr, senaste var typ kl 22! då hade vi gått riktigt långt utom några som hade stannat å tältat 8 km tidigare för att en va skadad åså... bla bla

asså ja hinner inte skriva mer för ja måste byta om, ska på yoga :) sen när ja kommer hem ska ja rensa lite i mitt rum, men som tur är så e jag ledig imorn ! pusshejs

Inga kommentarer: