2008-09-13

das haaaus

igår var jag, carro, felicia och några killar , orkar inte skriva upp alla namn, på huset i gamla stan :) det var gratis inträde fram till 2230 men vi stod i kö typ en timme och fick betala iaf >< lite irriterande men hade väldigt roligt iaf :)

dock blev jag skiiittrött på slutet när vi åkte hem och helt dizzy typ :s kände mig helt borta. Väl hemma minns jag fan ingenting men när ja vaknade imorse var det vänner på tv:n som ja måste satt på innan ja la mig :p men sen har jag iaf sovit hela dagen. Gick upp vid kvart över 5. Vettefan vad jag fick i mig igår , minns inte mkt alls och jag brukar komma ihåg typ allt xD

snart ska vi iaf äta wok hör hemma och sen ska jag ta en lång rask promenad med sofias hund som jag lovat och gå av mig baksmällan ;) puss

Inga kommentarer: