2008-09-23

bah

Intervjun gick VÄRRE än jag hade föreställt mig ! fyfaaan,
först kom jag försent för jag åkte fel, så när ja väl kom till rätt station sprang jag dit å kom fram svettig (dock inte andfådd, träning ger resultat xD) , jag var jättestressad å glömde stänga av ljudet på mobilen (ja tänkte på det när ja satt på tunnelbanan!) så precis när hon börjar prata så får jag sms!! asså guud det var så jävla pinsamt! :( haha men resten av intervjun gick bra iaf fast jag fattade inte riktigt allt men sen gjorde ja de xD men men ska iaf provjobba på torsdag ;D höhö läskigt, ska ringa till en av simlärarna som har de passet imorgon å planera lite, om ja ska hålla i uppvärmningen eller något sånt :)

Efter intervjun sket jag i mitt nertrappande å rökte två cigg på rad :p å på tåget hem var det helt knööökat! skitjobbigt , å ja har vart sjukt stressad ända sen lunch idag pga den här intervjun PLUS allt cp i skolan , det e ju skitmkt att hålla koll på förfan vi gör så konstiga grejer plus i grupparbetet är alla jätte ambitiösa men det e inte ens ett stort arbete vi ska göra å ja ORKAR fan inte anstränga mig, men men får ställa upp för gruppen..

Ska bli skönt att gå på yogan ikväll, behöver det verkligen! haha, juste hanna ringde idag å erbjöd jobb på globen på fredag! men såklart kan inte jag, ska på samtal med psykologen och jag kan inte boka om det en tredje gång :p sen ska Malin hjälpa mig med en läxa i barn å fritid så ja ja, men om ja har tur kan jag jobba där lördag natt istället , men det e bara kanske,. GIMMIE MONEY! bah.

Men men, längtar lite tills på torsdag, hoppas dom gillar mig (a) haha, fast ja kommer missa matten :/ not good, har inte råd med det men aja.. skit it xD nu e ja hyper ska kolla på TV. pusspuss!!

Inga kommentarer: