2008-09-30

jag klarar inte av att se dig behandlas såhär!

idag känner jag mig väldigt jävla jätte irriterad, hjälplös och ledsen. Att vissa inte förstår hur en relation mellan två närstående ska se ut, att det handlar om respekt, förståelse och förhandling. Jag vill så gärna skriva av mig men vill liksom inte peka ut någon, sorry <3 får skriva på papper å elda upp :p men åh! om du ändå kunde förstå vad du gör mot henne!! är så jävla sur..

annars idag var det skapande verksamhet som jag som ni vet HATAR! så först gjorde jag ingenting sen drog jag från lektionen, hehe not good.. men ja skiter i den där kursen alltså, ingen kan få mig att rita eller göra någon jävla gubbe i lera, no way! efter den lektionen slutade jag iaf, ha ha så då åt ja lunch med linda, tog en cigg med madde å sen gick ja hem. Sedan gick ja till skolan igen å pluggade engelska med zerina :) sen åkte vi plus cissi till stan å gick runt innan vi skulle på teater m. klassen!

Teatern var faktiskt bra, lite seg ibland bara men ah, I liked it =) men när vi skulle hem å gick på tåget så går vi på så ligger det värsta spyan på golvet å det STINKER! fyfan va äckligt det var >< uääääh. men ah var bara tvungen att säga de , ha ha. Imorn ska vi på vandring, måste ställa kl på halv 6!!! Balle asså. så nu måste ja faktiskt packa ihop mig :p pusshejs

Inga kommentarer: