2008-09-11

veckorna rinner iväg

Det var ju torsdag alldeles nyss? Dagarna, veckorna, månaderna, tiden rinner iväg!

Idag har jag iaf varit i skolan, inget speciellt alls vad jag kan minnas. La crosse på gympan och jag var inte speciellt delaktig, är så jävla bollrädd! haha helt sjukt läskig sport det där. Fast i riktiga reglerna så får man typ tacklas hur mycket man vill å slåss med den där klubban!! vi fick inte göra de :p

hade håltimme mitt på dagen och då var jag hemma och pluggade! :) skrev reflektioner från momenten på lida igår, blev några sidor faktiskt. inte dataskrivet asså xD

om nån halvtimme ska jag dra ner till åsa och flytta garderober, sedan träna uppe på skolan ;> ikväll blir det plugga matte, fast nu kom jag på att det där dumma mötet ät i morgon, funderar på att inte komma så då måste jag göra matteläxan. men skolsyster kommer säkert komma å dra mig dit, HORUNGE :@

oh jag kollar på extreme home makeover å börjar fan gråta som vanligt :p haha, nej nu ska jag sluta, pusshejs

1 kommentar:

Anonym sa...

vi borde se på extreme home mkeover nån gång och grina i kör ^^ jag snacka me carro ikväll och kom överens om att köpa gymmix kort båda två så då får du nog "sällis" ibland. hon verka inte gilla yoga dock :P du verkar fett motverad till skolan nu hoppa det kan smitta av sig :) pusspådig!