2008-09-08

sjuk

inatt hade jag jättehög feber och kunde typ inte sova. imorse svimmade jag nästan , såg ingenting å allt snurrade :s men jag var tvungen att gå på första lektionen för den kursen är typ skitviktigt eller nåt. som tur är har vi åsa som köper knark utomlands :p så tog en tablett å de kändes lite bättre, sen har jag legat framför tv:n hela dagen å halvsovit .. kommer fan få liggsår, har bara rest mig en gång på 8 timmar xD vågar inte ställa mig upp nu kommer fan svimma igen >< usch nu börjar jag svettas tror att knarket börja sluta verka..

annars idag har jag inte gjort nåt speciellt :p var på disa-kursen men orkade fan inte säga nånting, man skulle fylla i en lista med positiva å negativa tankar man haft senaste månaden å man skulle ha 2 positiva för varje negativ tanke. Jag hade 6 positiva å 18 negativa :p (Y) skämmigt.

jaja, hoppas ja e frisk imorn iaf, har bajsont i halsen :(

Inga kommentarer: