2008-09-15

hihi

shoo gissa vad ^^, idag på engelskan berättade Linda att vi troligtvis kommer resa till Ghana i afrika 2 veckor :D :D :D antingen i maj eller i september. Det e vi i engelska b gruppen dåra typ 6 pers eller vad vi är. Då kommer vi bo hos familjer och volontärarbeta på barnhem där! alltså snacka om att vi blev ivriga, det är inte helt bestämt mnen hon har redan pratat med rektorn å allt så det är typ upp till oss. Gud vad jag längtar asså fett coolt!

sen efter skolan åkte jag å red på srk å det gick så jääävla bra :) det var jätteroligt faktiskt. Red en rätt stor häst och vi gjorde massa skänkelvikningar. gick sådär men fick till några bra, men fick in bakdelen ordentligt. annars gick de superbra , hon gick i form typ för det mesta och allting så nu ska jag börja i den gruppen iaf, hon tyckte oxå att det gick bra å att hon såg jättefin ut på slutet :D

det var väl typ dagens två stora händelser. vi hade disa på morgonen oxå vilket såklart var mysigt ;) nu ska jag snart byta om och sticka å träna :D pusspuss

JAG ÄR RÅPANK!!!!!!!!!!!!!!!!!! minus 97 på kontot och typ 3 kronor kontant. yippi!

Inga kommentarer: